CAU
Centre d'Atenció a l'Usuari
Àrea de Sistemes d'Informació i Comunicacions

Benvinguts al CAU!

El Centre d'Atenció a l'Usuari és la finestreta única de Tecnologies de la Informació i de les Comunicacions on els membres de la comunitat universitària poden acudir per a realitzar la seua consulta o petició a l'Àrea de Sistemes d'Informació i Comunicacions (ASIC). El CAU té com a missió facilitar l'ús de la informàtica i les comunicacions a tot el personal de la UPV.

El CAU tiene como misión facilitar el uso de la informática y las comunicaciones a todo el personal de la UPV.


A CAUSA DE LA COVID19, ES REQUEREIX QUE ABANS D'ACUDIR Al CAU FÍSICAMENT SOL·LICITES CITA PRÈVIA



ENVIA LES TEUES SOL·LICITUDS I INCIDÈNCIES AL CAU


Àrea de Sistemes d'Informació i Comunicacions (ASIC) Prem sobre la icona per a enviar les teues sol·licituds a l'ASIC

Centres, Departaments y altres Unitats Recorda que si desitges enviar les teues sol·licituds al teu centre/departament/unitat, has de fer-ho des de GREGAL centres.

ASSISTÈNCIA REMOTA

El servei d'Assistència Remota basat en l'eina ISL Online, permet gestionar i administrar de manera remota i centralitzada les estacions de treball Windows, Mac i Linux, reduint el temps de resolució de problemes i incrementant la productivitat

COM A USUARI DEL SERVEI HA DE SABER QUE:


El control de l'equip no és permanent i ha d'autoritzar la connexió cada vegada que aquesta siga requerida introduint un codi facilitat per l'operador del ASIC

Les finestres d'informació presents o comandos que l'operador del ASIC utilitze es veuran tant en la seua pantalla com en la pantalla del tècnic

Ha d'estar present i pot tancar la connexió en qualsevol moment


si està d'acord amb les condicions anteriors prema la següent icona


 

PREGUNTES I RESPOSTES FREQÜENTS

Pots consultar la nostra wiki de "preguntes i respostes freqüents" per a intentar resoldre el teu dubte abans de posar-te a contacte amb nosaltres


ON ESTEM?